جنسیس در ایران!

چندی پیش شرکت آسان موتور نمایندگی رسمی هیوندای موتورز کره ی جنوبی طی  

اعلامیه ای در سایت خودش خودروی جنسیس را به نمایش گذاشته بود که باعث تعجب من شد.به همین دلیل لازم دانستم تا این خودروی موفق کره ای را از برند جنسیس  

را برایتان تشریح کنم تا اگر می خواستید آن را بخرید با خیال راحت و آگاه پول بدهید. 

در ابتدا بگذارید مطلب اصلی را خدمت شما عرض کنم.جنسیس در سال ۲۰۰۸ میلادی 

توانست بعد از چندین سال که مقام خودروی سال آمریکای شمالی(ایالات متحده-کانادا) را که هوندا آکورد و تویوتا کمری در دست داشتند را بدست آورد و برای دومین بار نام کره ی جنوبی را در صدر جدول خودرو های برتر آمریکای شمالی که بازاری مشکل پسند است را بعد از ده سال دوباره زنده کند.(در سال ۱۹۹۷هیوندای سوناتا خودروی سال آمریکای شمالی شد.)  

 

 اما از لحاظ موتوری نیز موتور جنسیس جزو ده موتور برتر جهان شناخته شد و به همین دلیل یک مدال دیگر نیز به کارنامه ای که هنوز بوی جوهرش ازبین نرفته اضافه شد. 

 

اما این پایان کار جنسیس نیست.جنسیس توسط بسیاری از صاحب نظران اتومبیل سازی مورد تشویق در تمام نقاط قرار گرفته که این خود گواه آن است که هیوندای دیگر به سبک و سیاق کرهای اتومبیل نمی سازد بلکه دیگر به صورت غربی ها و ژاپنی ها شروع به کار کرده است.

نظرات 2 + ارسال نظر
سینا پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:33 ب.ظ http://13641110.blogfa.com

سلام.
نظرتون مهمه!!!!!!!

فرنوش پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:50 ب.ظ http://www.ehsasat.com

سلام .فرنوش هستم از وبسایت احساسات دات کام ! اگه عزیزی رو دارین که می خواین صداتونو به گوشش برسونید بیاید سایت ما . در ضمن می تونید به گمشده هاتون از سایت ما پیام بدین . برای وبلاگتون هم ابزار های جدید و بی همتا آماده کردیم . قربان شما - فرنوش

حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد