این دو ژاپنی آمده اند تا سنگ های خود را از هم وابکنند!

این بار دو دستگاه اتومبیل جا افتاده را قراره مورد بررسی قرار بدم:۱-مزدا۳ تیپ ۳ ۲-تویوتا کرولا لیمیتدgli 

اول می رویم سراغ بررسی فنی دو اتومبیل که از این قرار است: 

اگر بخواهیم از لحاظ فنی این دو اتومبیل را مورد بررسی قرار دهیم خیلی سریع به این نتیجه می رسیم که مزدا 100% نسبت به کرولا برتری دارد چون 200 سی سی حجم بیشتر-و غیره.حتی از این لحاظ نمی توان گفت که کرولا سریع است چون با وزنش و موتور 1800 سی سی کمی پیر مردی به نظر میرسد. 

از لحاظ اقتصادی مزدا 3 با توجه به تجهیزاتی مانند:تودوزی تمام چرم-6 عدد ایربگ-گرمکن صندلی راننده-حس گر باران و... با قیمت 33 میلیون تومانی می تواند خوب باشد اما نمره ی عالی نمیگیرد.

ادامه مطلب ...

هامر هم چینی شد!

چند وقت پیش صحبت سر این بود که جنرال موتورز برند هامر را به یک شرکت چینی(احتمالا دانگ فنگDong Feng)واگذار کند.تا این که همین دو سه روز قبل خبر واقعی واگذاری هامر به یک شرکت چینی همه جا را فراگرفت و آن وقت تمام طرفداران هامر از روی نا امیدی یک آه کشیدند.البته الان اگر شما بخواهید یک جاگوار بگیرید  یا رنجروور نباید دلتان را به انگلیسی بودن آن خوش کنید چون هندی است!حالا هم برای هامر این اتفاق افتاد شاید هم به زودی برای اپل!ولی یک قسمت خوب اینه که هامر حالا که چینی شده بیاد به ایران و ما بتونیم نفری 4 تا بخریم! 

ادامه مطلب ...

سوناتا 2010

خدا شاهده اگر توی اتومبیل یه مقدار کم تر سر رشته داشتم میگفتم این بنز clsاست.واقعا هیوندای از این نظر خیلی پبشرفت کرده.سوناتای جدید هنوز البته به صورت رسمی از طرف هیوندای معرفی نشده اما عکس های جاسوسی آن به وفور در انواع سایت ها دیده میشود.مثل این که هیوندای قصد دارد خط مشی خود را در سوناتا تغییر دهد و سوناتا را به صورت یک کوپه ی سدان مانند مرسدسclsیا فولکس واگن passat ccآن را عرضه کند.به هر حال در ادامه که عکس ها را ببینید متوجه می شوید که چقدر این مدل با بقیه ی سوناتا ها فرق کرده:  

ادامه مطلب ...